December 3, 2012

Order! Order!! Pure Marine Collagen aka Rumpai Laut

Salam....arini K.zu nak update order yang telah dibuat pada :

Pos Laju 3 Dec 2012

ED 026638957 MY Intan Sharina
ED 026638930 MY Farhana
 Selamat Mencuba ..................


COD Pure Marine Collagen Siap Masak 3 Dec 2012

Cafe Mall - 10 bekas
Alice Salon - 10 bekas + 10 peket kering
Beauty N - 10 bekas (repeat order) + 10 peket kering
Shahidah - 4 bekas (repeat order)

Tempahan Kering

Tempahan Siap Masak

 Special tag untuk customer K.Zu yang buat tempahan ke cafe dan beauty salon.

Thank you


Don't miss out this affordable collagen supplement, try it out... :)

PURE MARINE COLLAGEN
HARGA
Utk Tempahan Ibu Collagen Kering
(sila sms/pm utk harga special 100gm)
Utk siap masak:
1). Stok satu bulan RM30.00 - 4 bekas
2). Stok seminggu RM10.00- 1 bekas
Self pick up/COD @ Bandar Baru Sentul@ LRT Titiwangsa/Sentul/Sentul Timur
CARA ORDER :
~~ MAYBANK - 1640 1694 9122 -- Nurazura Ali
~~ CIMB - 1432 0012 9815 21 -- Nurazura Ali

 
Macamana???Berminat nak dapatkannya?Senang je..email ke Kak Zu di apoycute@gmail.com atau sms 017.202.4136. Taip PROMOSI COLLAGEN untuk dpatkan harga yang istimewa.

3 comments:

  1. Asslamualaikum....
    terpegun tgk muka ak yg gebu dan mulus...
    jd saya ingin bertanya dan diharapkan akk dapt memberi nchat kpda say...

    saya ada masalah jerawat suatu ketika dahulu...dan akibatnya liang pori2 saya terbuka dan teksture kulit tidak sekata.

    malam tdi saya menggunakan masker rumpai laut...knp tiap kali saya memakai masker,pori2 saya makin terbuka..(keadaan berlaku di waktu siang bukan selepas mencuci masker)

    berbeza bila saya tidak memakai masker...

    saya harap akk dapat memberikan pandangan.....

    yang benar,
    lily mohd,selangor

    ReplyDelete
  2. K,zu tolong guide mcm mana sbnrnya guna masker ni??
    kena tunggu 1 2 jam bru bilas o macm mana???
    hari tu saya paki dan tertidur...so masker tu 5 jam kat muka saya...
    sebb ituke,liang pori2 saya terbuka???mungkin lma sgt kat muka saya....

    k.zu saya lis yg kat atas tu...salah eja nama....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam Lis.
      K.zu mmg slalu jer tido pkai mask PMC. so far ok..kalo lis x selesa bw tido, just guna dalam 15min pastu basuh dgn air biasa. x payah sabun tau.bila kita pkai mask ni, liang roma akan jd rapat n kulit jadi halus gebu.Harap K.zu dapat membantu.

      Delete