November 15, 2012

Mari Cuba Pure Marine Collagen

 

Alhamdullilah dengan iziNYA, mama nak share, buat ibu-ibu yang masih tercari-cari supplement utk diri sendiri,marilah try seaweed, IBU KOLAGEN@ pure marine kolagen.
Insyaallah kolagen ini tak akan mengecewakan kita untuk sihat dan cantik.

Mama start makan kalogen serbuk ketika berusia 28 tahun, hinggalah kini sudah hampir 8 tahun. Bila start makan yang pure collagen@seaweed nie khasiatnya lagi banyak dari yg serbuk. Kini mama happy dengan jelly kalogen, murah dan selamat kerana asli dari laut, tiada campuran bahan chemical.

Dari sudut kesihatan pulak:
"Pengalaman mama, alhamdullilah buasir berdarah dah kecut dan hilang". Migrain yang dulunya sentiasa bengkak uratnya sepanjang masa, mak yahlah orang yg rajin beri petua utk sakit migrain, tapi semua tak jalan. Ubat migrain setiap minggu mesti 2-3biji makan. Tapi baru-baru ini bila pergi mengurut dekat mak yah, bila sampai part urut kepala, mak yah terkejut, urat migrain mama sudah kecut, syukur alhamdullilah"
Pada yang ada masalah@penyakit, insyaallah seaweed ini akan merawat dalaman kita. Kesan keatas badan seseorang mengikut kesesuaian badan, ada setengahnya seminggu, ada setengahnya dua minggu dan seterusnya satu bulan baru mendapat kesan yang baik & positif.

Murah dan mampu milik buat kita. Yang penting tiada campuran bahan kimia, asli dari laut" sumber
 
Macamana???Berminat nak dapatkannya?Senang je..email ke apoycute@gmail.com atau sms 017.202.4136. Taip ORDER COLLAGEN untuk dpatkan harga yang istimewa.

No comments:

Post a Comment